2015. október 31.

Kelbimbó leves

A héten vettem egy zacskó kelbimbót, mert olyan szép zöld színe volt, hogy megkívántam. A hűtő mélyére került, és csak várakozott. Sajnos nem volt időm frissiben elkészíteni, de a mai leves ízén ez a pár nap késedelem nem érződik.




Vöröshagymát pároltam vajon, hozzáadtam apró kockára vágott füstölt szalonnát, amit egy kicsit zsírjára pirítottam. Rádobtam a kelbimbót, kis ideig pirítottam, forgattam, majd felöntöttem csirkeaprólék leves levével. Őrölt borsot és egy teáskanál szárított kakukkfűvel szórtam bele, kolbászt karikákkal gazdagítottam, és addig főztem, míg a kelbimbó megpuhult. Tálaláskor aki kért, főzőtejszínt locsolt rá. (Ha a tejszínt elhagyod, lényegében egy laktató paleolit levest kapsz.)

Nagyon finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!