2016. január 9.

Sült pisztráng

Igazán egyszerű recept és nem is túl fűszeres így a pisztránggal ellentétben a köret volt számomra igazán zamatos (lehet azért mert már nagyon régen nem ettem).
Aki paleózik az most csak fél szemmel nézze a posztot, ugyanis párolt, vajas fokhagymás zöldbabot készítettem a halhoz. A hüvelyesek fogyasztása tiltott a paleolit étrendben, de aki néhanapján kicsit engedékenyebb, annak belefér. Mentségemre szolgáljon, hogy a kertben tavaly rengeteg bab termett, ami most a fagyasztóban figyel így néhanapján készítek belőle köretet magamnak is.
A halat fűszeres (sóval, borssal, piros paprikával, zúzott fokhagymával) vajjal kentem be kívül belül, majd bacon szalonnára fektettem és sütőben pirosra sütöttem. Egyszerű, gyors, könnyű étel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!