2017. február 24.

Karaj, tarja és savanyú káposzta.

Ez az étel szintén azok közé tartozik, amiket nagyon kedvelek. Minimál fizikai és időbeni ráfordítással "megfőzi" magát és már tálalható is. Ehhez persze az kell, hogy időben elkezdjük összekészíteni.

Hozzávalók:
  • vecsési savanyú káposzta
  • 4 szelet csontos karaj
  • 4 szelet csontos tarja
  • babérlevél
  • szemes bors
a páchoz:
olaj, só, őrölt piros paprika, bors, rozmaring, 


Ez a variáció pataki tálban készült. A vecsési savanyú káposztát a tál aljára terítettem (nem kellett átmosni mert épp friss és pont megfelelően savanyú volt). Dobtam rá 10-12 szem borsot, 6-8 babérlevelet.
A kb. egy órát magyaros fűszerezésű olajos pácban érlelt, szeletelt karajt és tarját felváltva a tetejére sorakoztattam. Tettem még rá füstölt szalonnából 3 szeletet (kakastaréjt) és lefedtem a pataki tál tetejével.
Folyadék nem kell alá.
150 fokon puhulásig sütöttem (2-3 óra attól függően mekkora adagot sütünk).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!