2015. november 12.

HotPlate sertéstarja



A hentesnél gyönyörű sertéstarját láttam, vettem belőle 3 szeletet magamnak, mert a családban csak én eszem. Akkor még konkrét elképzelésem nem volt, hogyan készítsem el, de amikor hazaértem és elkezdtem toporogni a konyhában, kipattant a fejemből az isteni szikra.  :-)
Előkaptam a HotPlate edényemet, kis olajat öntöttem bele, a hús szeleteket enyhén kiklopfoltam, sóval, borssal és vadhús fűszerrel ízesítettem. Beletettem az edénybe, szórtam köré kb. 3 centis darabokra felvágott újhagymát egy markékkal, és feltekertem az edény hőfokszabályzóját kb. 140 fokra. Forró vízbe áztattam fél marék szárított fafülgombát. A húsok mindkét oldalát enyhén megpirítottam, ezalatt a gomba is megszívta magát, amit az áztatólével együtt a húsok alá öntöttem. Fedőt tettem az edényre és megpucoltam 5 szál sárgarépát. Időnként megforgattam a húst és ellenőriztem, hogy pótolni kell-e a folyadékot. Amikor a hús már majdnem puha volt, a répát 1-2 centis darabokra vágtam és az edénybe téve a hússal  együtt pároltam puhára. A főzés végére hagytam elfőni a levet és kicsit lepirítom a húst és a zöldségeket. Római salátával fogyasztottam.

Nagyon finom lett :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!