2013. június 5.

Rozmaringos vegyes zöldségleves



Nagyon finom, vegyes rozmaringos zöldséglevest készítettem ebédre szinte a semmiből.
Igaz, van egy kis kertecském, frissen szakítottam belőle 2 új rozmaring ágat, ez nélkülözhetetlen ehhez az ételhez.
Szalonnát felkockáztam kissé lesütöttem olajon. Dobtam rá egy apróra vágott új fejes hagymát, és egy picit dinszteltem. A karikára vágott 2 db répát rátettem a felaprított 3 db fokhagyma gerezddel együtt, átforgattam, megszórtam a felaprított rozmaring levelekkel, sóztam és borsoztam, majd felöntöttem kb egy liternyi vízzel.
Felforraltam és kb. 20 percig főztem. Ezalatt felkockáztam egy paradicsomot, egy kis cukkinit felkarikáztam és egy marék spenótot feldaraboltam. Az egészet hozzáadtam a leveshez és még tovább főztem, míg a cukkini éppen megpuhult.
Tálba szedtem és megszórtam reszelt sajttal. Pirítóssal vagy anélkül is finom laktató. Jó étvágyat kívánok! 

A kép illusztráció mivel nem vagyok jó étel fotós, de egyébként hasonlít :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!