2015. február 20.

Fűszeres máj párolt zöldséggel




A tegnapi nap tiszta rohanás volt. Persze mikor ne legyen otthon kész étel, amit csak meg kell melegíteni? Volt maximum fél órám, hogy ebédet készítsek magamnak. Hazafelé kitaláltam, hogy a kamra és a hűtő rejtelmeiből mit fogok felhasználni :-D
Hazaérve neki is láttam a főzésnek. A MAG3 gép gyorsaságában eddig még nem csalódtam, így a zöldségek párolását rábíztam, és addig lesütöttem a fokhagymás májat.

Hozzávalók:

2 szál répa
1 db közepes méretű batáta
zelleres só

1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
pár szelet füstölt csemege szalonna
1 adag máj
zsír vagy kókuszzsír
1 tk borsikafű
1 tk kakukkfű
só ízlés szerint

pár szelet füstölt csemege szalonna a díszítéshez is


Elkészítés:


A zöldségeket meghámoztam, egyforma hasábokra vágtam és a MAG3 gépbe készítettem úgy, hogy a gépbe készített párolóvizet ízesítettem a télen eltett zelleres sóval (elkészítése mint a petrezselymesé).
A MAG3 kb 20 percig párol a STEAM/BOILING programon, ezalatt a csemege szalonna darabkákat lesütöttem a zsiradékon majd a szeletekre vágott hagymát és fokhagymát megpároltam benne. Rádobtam a vékonyra szeletelt májat, borsikafűvel és kakukkfűvel fűszereztem és puhára sütöttem majd utána sóztam még egy kicsit.
Natúr saláta levelekkel (szívsaláta), a párolt zöldséggel tálaltam. Pár szelet füstölt csemege szalonnával díszítettem.

Finom lett :-D

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg az alábbi gombokon:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!