2015. február 19.

Sült karfiol tojásos tarja salátával


A hét végén egy nagy tarja darabot fokhagymás fűszeres pácba tettem éjszakára és másnap jénai edényben puhára sütöttem.
Hétfőre is maradt a húsból, így arra gondoltam, kicsit megturbózom és átalakítottam salátává. Nagyon finomra sikerült :-D Fűszeres pirított karfiollal tálaltam.

A salátához nem kell más, csak a szokásos majonéz alap, pár darab friss tojás és a sült tarja.

A MAG3 gépben megfőztem a tojásokat, majd miután a gép lehűlt, elkészítettem benne a majonézt is. A főtt tojásokat lehűtöttem, meghámoztam, szeletelővel felszeleteltem, a sült húst felaprítottam és az elkészült majonézbe kevertem.

A majonézhez:

  • 1 db L-es tojás
  • 1 dl napraforgó olaj
  • só ízlés szerint
  • 1 tk citromlé
  • 1 kanál mustár





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!