2015. február 21.

Mézes sült csirkeszárny



Az ételt Anita receptje ihlette. Mivel nem volt itthon minden hozzávalóm és vásárolni külön ezért nem akartam, kicsit módosítottam a hozzávalókat úgy, hogy mégis megmaradjon a távol keleti ízvilág.


Hozzávalók:

8 db csirkeszárny
3 evőkanál méz
2 gerezd összezúzott fokhagyma
1 dl napraforgó olaj
1 dl mirin
2 teáskanál mustár
törött bors

a körethez:

Bármilyen, ízlés szerinti nyers zöldség. Én saláta levelet, uborkát és répát használtam, amit zöldségpucolóval egészen vékonyra szeltem.

Azt, hogy a paleo életmódodba mennyire fér bele a mirin, döntsd el Te a LINK-en található információk alapján.
Nekem alkalmanként simán belefér :-D

Elkészítés:
A folyékony hozzávalókat, a fűszereket és fokhagymát elkeverjük, hogy egységes pácot kapjunk. Én teljes éjszakára a hűtőbe tettem, másnap hőálló tálba rendeztem, a pácot is ráöntöttem, majd kb. 50 perc alatt, félidőben fordítva, minkét oldalát pirosra sütöttem 200 fokos sütőben.

Mennyei lett!

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg az alábbi gombokon:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!