2012. augusztus 6.

PadlizsánUborka

Valamit tudok. Igazi kertész veszhetett el bennem, ugyanis úgy néz ki, hogy sikerült ötvöznöm az uborkát és a padlizsánt.
Történt ugyanis, hogy a pár éves komposztot idén új ágyásba tettük ki, amibe ültettem 6 palánta padlizsánt, zöldbabot, uborkát, céklát, aranyporcsint, mángoldot, spenótot és cukkinit is.
A komposztban évekig szunnyadó magok most életre keltek, így nőtt az új ágyásban egy gyönyörű paradicsomfa és az uborka között utat tört magának egy csoffadt padlizsán is. 
Az uborkát futtatni szoktam, a padlizsán is belenőtt a támasztó hálóba, így hagytam, hadd szeressék egymást.  Míg a 6 db ültetett padlizsán palánta erős fácskává fejlődtek, addig emez, az Isten adta, csak amolyan egyszálbél maradt, bár lelkesen virágzott az uborkákkal egyetértésben. Egy hete felfedeztem, hogy siker koronázta erőlködését, növekedésnek indult az első termése.
Ma bekukkantottam az uborkalevelek alá, s láss csodát, ott éktelenkedett az első PadlizsánUborka. 
Létezik, hogy két ennyire eltérő fajta növény frigyéből új termés legyen? Vagy a padlizsán csak hasonulni szeretett volna a szomszédaihoz? Ki tudja?!
Mindenesetre csodák még vannak :-)


2 megjegyzés:

  1. Ez annnnyira vicces!:)) és belül milyen volt? padlizsán vagy ubi?
    és hogy-hogy ide nem ír senki???

    VálaszTörlés
  2. Szia Eri! Hát ide találtál? :-) Padlizsánszerű volt belül, csak szivacsosabb. Nem ettük meg, felvágtam hogy megnézzem, de nem volt nagy bizalmam hozzá, így a komposztban kötött ki.
    Volt egy rendszeres olvasóm... de elmenekült.

    VálaszTörlés

Köszönöm hozzászólásodat!