2015. január 11.

Majonézes articsóka mártogatós

Tegnap sikerült articsókát vásárolni a zöldségesnél. Örültem neki, mert eddig csak az olajban eltett konzerv articsókát volt lehetőségem megkóstolni és nagyon ízlett.
Most, a friss bimbókat a Mag3 gépben szerettem volna elkészíteni, mivel erre vonatkozóan láttam bejegyzést a magtej.hu facebook oldalán.
Több receptet is elolvastam és végül a majonézes articsóka krém mellett döntöttem, amely nyers zöldségekhez mártogatósnak is tökéletes.



Előkészítettem az articsókát, majd a gépbe tettem és elindítottam a ... programot.




Amikor a gép programja lejárt, a bimbókat leszűrtem és hagytam hűlni. A gép tartályát elmosogattam és megszárítottam, majd elkészítettem benne egy adag majonézt.
Végül beletettem az articsókákat is és krémesre turmixoltam őket. El is készült a krém :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!