2015. január 8.

Tejszínhab a Mag 3 géppel

Hirtelen ötlettől vezérelve tegnap este, mivel nem akartam bajlódni a tejszínhab kézzel felverésével, a családtagok viszont egy kis desszertre vágytak, a gesztenye püréhez a Mag 3 géppel készítettem a habot. (Reméltem, hogy sikerrel járok, amolyan minden mindegy alapon tettem próbát)

A tejszínt és a cukrot (a családom nem hódol semmilyen étkezési irányzatnak) beletettem a gépbe és elindítottam a PULSE programot. 

Szinte egy pillanat alatt kész lettem vele. A hab lazább szerkezetű, de mégis még másnap is tökéletesen kanalazható, nem folyik.

Íme a történet képekben:

A felvert hab a tartályban (a lámpa fényétől sárgás)

Lámpafényben 

Másnap, dobozban a maradék, természetes fényben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!