2015. január 5.

Zöldség püré pirított gombával és hallal



Már alig vártam (étkezés szempontjából), hogy elteljenek az ünnepek. A karácsony utáni napokban már a családtagjaim is csak kétszer voltak hajlandóak enni egy nap, annyira tele volt mindenki az ünnepi menükkel és süteményekkel, rágcsákkal (nem paleoznak).
Most, hogy visszarázódtunk a hétköznapokba, több időm van a magam részére szánt paleolit ételekkel is szöszölni. A ma délelőtti nyers étkezés (magok, répa, banán) után vacsorára egy egyszerű, gyorsan elkészíthető és ízletes főételt találtam ki magamnak.

Hozzávalók:

1 db édesburgonya
1 db sárgarépa
2 db kisebb petrezselyemgyökér
1 db franciazeller szára
1/2 fokhagymagerezd
őrölt szerecsendió ízlés szerint

1 db pisztráng

1 csomag laskagomba szeletekre vágva

A zöldségeket a MAG 3 gépben megpároltam és pürésítettem (SOUP CHUNKY program). Amíg a gép dolgozott, kevés olajon hal fűszerkeverékkel lesütöttem a pisztrángot, majd a gombát pirítottam le fokhagymával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!