2014. március 14.

Főtt karaj saláta - Dőzsölünk



A reggeli gyümölcs és gyümölcslé után várakozással tekintek a mai ebéd elé. Már fő a hét végi húsleves, amiből én a mai napra ki fogok menteni magamank két adag karajt. Igaz, nem fehér hús és nem is hal, de szerintem ez nem fog gondot okozni a diétában, főleg hogy jó lassan kifőtt belőle a zsírja.
Köretként most ebédre vegyes friss saláta fog mellé kerülni, és sajttal töltött pepperoni.

Hozzávalók:
  • 1 adag főtt karaj
  • 1 marék vegyes saláta (galambbegy, rukkola, spenót, tölgylevélsaláta)
  • 1 db paradicsom
  • pár szelet paprika
  • 2-3 fej héjától megfosztott csiperke gomba
  • 2 db sajttal töltött pepperoni
  • 2-3 levél medvehagyma (ha éppen szezonja van, mint most)
Közben el is készültem vele :-D
Az öntet ezen a napon (fehérje, azaz protein nap) lehet joghurtos, vagy majonézes is akár, de csak óvatosan, ne tocsogjon benne a sok zöldség.
Én most egyszerűen csak meglocsolgattam a tányérra helyezett ételeket olíva olajjal, őröltem rájuk zöldfűszeres sót és pár csepp balzsamecettel bolondítottam :-)

Jó étvágyat kívánok! :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!