2014. március 15.

Paradicsomos burgonyafőzelék



Tipikus keményítős étel. Olyan finomra sikerült, hogy ismerve képességeimet, még én is meglepődtem :-)
Gyorsan, könnyen elkészíthető és ami extra, hogy simán lehet bele cukor helyett eritritolt tenni, így megmarad a szokásos édes ízvilág, és ez egyáltalán nem hátrány egy olyan napon, amikor az édesség tiltott.

Az eritritol 0% kalória, 0% szénhidrát. ;-)

Hozzávalók:
  • burgonya
  • paradicsom
  • majoranna
  • kakukkfű
  • borsikafű
  • eritritol
  • újhagyma
  • kókuszzsír
A burgonyát megpucoltam, karikára szeleteltem. Enyhén sós vízben feltettem főni, közben a karikára vágott újhagymát ledinszteltem a kókuszzsíron.
A paradicsomokat megpucoltam és a szárított fűszerekkel elturmixoltam, a dinsztelt hagymára öntöttem és átforgattam, felforraltam. A főtt burgonya harmadát hozzáadtam a paradicsomhoz, alaposan összeturmixoltam, majd a maradék burgonyát is hozzáadtam a szószhoz. Újra felmelegítettem, hozzáadtam ízlés szerint az eritritolt és még utánasóztam.
A burgonya egy részének felpürélésével teljesen elkerülhető a lisztes rántás, ami a keményítőnapon nem hátrány :-)

Jó étvágyat kívánok! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!