2014. március 18.

Minimálkenyér és medvehagymás tonhalkrém


A tonhalkrémet nagyon szeretem, bár ritkán készítem. Most kipróbáltam a medvehagymás változatot is. Szerencsére nem okozott csalódást, sőt! :-D A hagymalevelet, a tonhalkonzervet, a mustárt és a házi vajat botmixerrel krémesre dolgoztam.

Még előző nap este piskóta recept szerint elkészítettem a gabonamentes kenyeremet az alábbiak szerint:
3 tojás fehérjét kemény habbá vertem. Hozzákevertem a 3 tojás sárgáját, 1 kanál szezámmag lisztet és 2 kanál gesztenyelisztet, pici sót és a késhegynyi szódabikarbónát.

Sütőpapírral bélelt sütőedénybe öntöttem, forró sütőben megsütöttem.









A "kenyeret" ma felszeleteltem, megkentem a tonhalkrémmel, salátával díszítettem. Az állaga teljesen olyan mint a piskótáé ezért a krém feltét kifejezetten illett hozzá. Tojás krémmel, zöldség krémmel variálható.

Jó étvágyat kívánok,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!