2014. március 13.

"Minden nap egy alma....

...az orvost távol tartja", szól a közmondás.



Volt nekem egy kolléganőm, Kata, aki minden reggel egy hálónyi almával jelent meg a munkahelyünkön. Sose felejtem, ahogy jött, kezében ott himbálóztak az almák. Azzal kezdte a napot, hogy megevett egy darabot. Aztán térültünk fordultunk, megint láttam eszi az almát és ez így ment egész nap. Napról napra, hétről hétre... nekem már a látványától a fülemen jött ki az alma, de ő megszokásból tolta egész évben rendületlenül. Persze mást is evett, nem csak almát, de mindenből moderáltan. Nem is voltak súlyproblémái. Az más dolog, hogy nem mindenki bírja a gyümölcsöket ilyen szinten, mert nekem pl. gyomorsavat csinál és még éhesebb leszek mint előtte voltam.... ezért is nagy kihívás a mai nap, ugyanis elérkeztem a 90 napos diéta első gyümölcsnapjához. Almával kezdtem, de valószínűleg más gyümölcsök bevetésére is sor fog kerülni, mint pl. a banán és pár aszalvány is. Ezek fogyasztásával azonban, magas kalória tartalmuk miatt óvatosnak kell lennünk. :-/

Kitartás és szép napot kívánok,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!