2014. november 30.

Egy hónap paleo a hátam mögött

... és nincs megállás. Fantasztikusan érzem magam. Elmúltak az édesség utáni nassolós vágyak, a csemegézés és a "mikor ehetek már?" belső kérdések.
Nincsenek rám törő éhség érzetek. Több zöldséget, gyümölcsöt és húst fogyasztok, gyorsan felszívódó szénhidrátot (rizs, gabonafélék, burgonya, tészták, kenyér, péksütemények) egy hónapja nem ettem. Nem is hiányzik.
Kisfiam 6,5 évvel ezelőtt született és a terhesség alatt felszedett 10 kilótól eddig nem sikerült megszabadulnom.
Az egy hónap paleo alatt 3 kiló könnyedén olvadt le, mindamellett energikusabbnak érzem magam és a közérzetem is javult.
Délelőtt általában gyümölcsöket és magféléket szoktam enni. Kora délután, mikor hazaérek, leginkább egytálételt készítek.
Vacsoraidőben még nem szoktam éhes lenni, túlnyomó többségben így már nem is eszek este.
A téli időszakra tekintettel figyelek a D vitamin pótlásra, valamint a korábbi megszokástól elszakadva, emeltem a halas ételek számát, ezen felül az omega 3 olajat étrendkiegészítő formában is fogyasztom.

Több vizet iszok mint eddig, és ez nagy részt a "Water Your Body" telefonos alkalmazásnak is köszönhetem, amit beállítottam a telefonon, hogy figyelmeztessen időközönként. :-)

A paleolit étrend nem a fogyásról szól, hanem az egészséges táplálkozáshoz való visszatérésről... a fogyás már csak egy örömteli hozománya a dolognak :-D


Folyt. köv. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!