2014. november 22.

Zöldség krém leves füstölt főtt sertésnyelvvel


Talán, ha édesapám gyerekkoromban nem készített volna a hétvégi hidegtálra alkalmanként főtt sertésnyelvet, soha nem kóstoltam volna meg. Így viszont szeretem és ritkán veszek egy-egy darabot a hentesnél. Most füstöltet választottam és egy kisebb fazékban kevés vízzel feltettem főni. Mikor megpuhult, apróra vágott zöldségeket tettem hozzá és tovább főztem együtt. Végül a babérlevelet és a húst kivettem, a zöldséget felturmixoltam és a levesbe visszahelyeztem a feldarabolt húst.
Egyszerű, ízletes, egészséges fogás.

Hozzávalók:
  • 1 db füstölt sertésnyelv
  • 1 db babérlevél
  • só ízlés szerint
  • szárzeller
  • répa
  • petrezselyemgyökér
  • vagy bármilyen zöldség, amit szeretsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!