2014. november 25.

Rakott karfiol


A rakott karfiol receptjét szerintem nem is kell igazán paleosítani. Elhagyom róla a tejfölt és lényegében kész is.

Mivel ahány ház, annyi szokás, azért leírom, hogy hogyan készítettem:

Egy kis fej karfiolnak a felét rózsákra szedtem, és enyhén sós vízben roppanósra főztem. Egy kisebb hagymát félholdakra vágtam és zsíron megdinszteltem, megszórtam pirospaprikával és lángolt kolbász darabokkal picit még sütöttem.
A főtt tojást megpucoltam, felkarikáztam.
Jöhet a rétegezés:
A hagymás kolbász egy részét leterítettem a kis sütőedény aljára. Erre raktam a karfiol felét, majd ismét a hagymás kolbász, valamint a tojás szeletek. A tetejére a karfiol másik fele, melyeket vékonyra vágott csemege füstölt szalonnával borítottam.
Holnap ebédre megsütöm, addig is a hűtőben várja sorsát.

Update:

A rakott karfiol kisült, az illata és látványa nagyon kellemes. Pár csepp citromlevet cseppentettem a tetejére, hogy a tejföl savanyú ízét egy picit felidézzem... nem bántam meg, finom lett. :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!