2014. november 27.

Párolt almás, gesztenyés lilakáposzta

Napok óta gondolkodom azon, hogy a héten sütni kéne egy kis oldalast, valami egyszerű körettel. A hűtőbe nézve megakadt a szemem a lila káposztán és még eszembe jutott két másik alapanyag is, ami jól passzolhat a káposztához és a húshoz... így beteljesült a sorsa annak a gesztenye csomagnak, amit tévedésből vásároltam. Véletlenül félrenyúltam a bolti fagyasztószekrényben és gesztenye massza helyett pucolt, egész fagyasztott gesztenyét vásároltam. Előkerült még három alma is, melyeket meghámoztam és feldaraboltam.

A káposztát felaprítottam, kicsit megsóztam és a ledinsztelt hagymára dobtam a gesztenyékkel együtt. Jól átforgattam, fedő alatt pároltam. Az almát is hozzáadtam, tovább pároltam, majd zsírjára pirítottam. Pici citrommal meglocsoltam, az ecetet helyettesítendő. Cukor vagy édesítés nekem nem kellett hozzá, mert az alma és a gesztenye is édes.



Hozzávalók:
1 kis fej lila káposzta
1 kis fej hagyma
1 cs. héj nélküli egész gesztenye
3 db alma
citromlé ízlés szerint
só ízlés szerint




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!