2014. december 22.

Gyümölcsleves (Paleolit)


A magtej.hu facebook oldalát és a honlapját rendszeresen látogatom, mert folyamatosan tesznek fel recepteket, amikkel segítik a géptulajdonosok konyhai kreativitását. Tegnap láttam egy gyümölcsleves receptet náluk, ami annyira egyszerű -és minden alapanyagom megvan hozzá-, hogy kötelező volt megcsinálnom :-D

Hozzávalók:

1 adag ribizli
1 adag alma
1,2 liter víz
őrölt fahéj
őrölt szegfűszeg
méz (opcionális) vagy egyéb édesítő

Két-három évvel ezelőtt a lányom kedvéért vásároltam 4 tő ribizlit. Azóta szépen bokrosodtak, növögettek és egyre több terméssel ajándékoztak meg nyaranta, így végül már a fagyasztó rekeszébe is került jó pár zacskóval. Most elővettem egyet közülük, pucoltam 3 db almát és a hozzávalókat a méz kivételével bekészítettem a MAG3 gépbe úgy, hogy a leveskészítő szűrőt előbb a gépbe helyeztem és bele, illetve köré is raktam a gyümölcsökből, majd felöntöttem a vízzel.




Elindítottam a SOUP SMOOTH 20 perces programot. A szűrőn belül a főzési folyamat során a késsel időnként aprít is a gép, míg a kívül eső gyümölcsöket egyben hagyja. Így a program lejártával és a szűrő eltávolításával az aprított sűrű gyümölcspép és az egész gyümölcsdarabok elkeverednek.


Tálaláskor mézzel édesíthető ízlés szerint. (A savanykás ízeket nem annyira kedvelem, így legközelebb több almával és kevesebb ribizlivel fogom készíteni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!