2014. december 24.

Könnyű reggeli - párolt répa főtt tojással



Az ünnepek akár évezredekre visszamenőleg bő étkezéssel párosultak. A szenteste alkalmával összegyűlik a család apraja nagyja, és bizony ilyenkor a mértéktartással akadhatnak gondok, főleg ha mennyei menü kerül az asztalra. Ma reggel, készülve a több napos ünnepre, egyszerű, gyomorkímélő reggelit készítettem.

Hozzávalók:

egy marék megpucolt, hosszában felezett sárgarépa
2 db tojás (fejenként)
1 teáskanál pecsenyezsír

Elkészítés:

0,3 l vizet töltöttem a MAG3 gépbe, behelyeztem a tojásfőző rácsot, ráhelyeztem a sárgarépákat és kevés sóval megszórtam a tetejüket. Elindítottam a STEAM/BOILING programot (15 perc). Ezt az időt kihasználtam a konyha rendbe tételére, majd amikor a program lejárt, a párolókancsó kitöltő nyílásán kifolyattam a forró vizet, a tartály fedelét levéve a tálra csúsztattam a répákat.




A tojásokat is megfőztem ugyanígy, majd megpucoltam és a répák mellé helyeztem őket, a pecsenye zsírral kicsit megkenegettem a zöldséget és a tojásokat is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!