2014. december 22.

Majonéz (Paleolit)

Ma estére azt terveztem, hogy csirkemájat sütök le egy kevés bacon szalonnával és majonézes karfiollal tálalom.

Amikor megkaptam a MAG3 gépet, és a használati útmutatóját olvasgattam, megakadt a szemem a majonéz recepten... gondoltam, most, hogy a karfiolt a gépben fogom megpárolni, akkor az egyszerűség kedvéért a majonézt is ezzel készítem.



Nem mondanám, hogy szkeptikus voltam, de túl nagy csodára nem számítottam... így hát végül leesett az állam :-D

Hozzávalók:

1 db tojás
1 kanál mustár
1/2 citrom leve
só, bors ízlés szerint
200 ml olaj

Elkészítés:

Az olaj kivételével mindent bekészítünk a gépbe, majd elindítjuk a BLENDER programot. (Ez a zöldségek és gyümölcsök aprítására szolgáló 5 perces program, mely idő alatt a gép nem melegít.)


Miután a bekészített alapanyagokat a gép összekeverte, a programidő alatt a betöltő nyíláson keresztül nagyon lassan elkezdtem adagolni az olajat. (Én most dupla adagot készítettem)


Mire a program lejárt, egészen sűrű, krémes majonézt kaptam. Ez jól látszik a kitöltés után a majonéz mintázatán.


A korábban megpárolt és a teraszon ez alatt az idő alatt kihűlt karfiolrózsákat elkevertem a majonézben, majd lefedve a hűtőbe tettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!