2014. december 17.

Paleolit goffri - nagyon finom!

Karácsonyra a férjemmel megleptük magunkat egy goffrisütővel. Nem egy márkás cucc, de legalább van és használható. A férjem már évek óta ácsingózik házi goffrira, ami szaporább mint a hagyományos palacsinta és változatosabbak a receptjei is.
Miután a második adag goffrit sütöttem (amiből én ugye nem eszek, mert nem paleo), megjegyeztem, hogy ki kell kísérleteznem valami jó paleo receptet, mert bizony én is szeretnék goffrit csemegézni.
Hipp-hopp elővarázsolt a netről egyet, amit azonnal el is készítettem és bizony nem bántam meg. 

Ugyan nem kell bele édesítőszer, mégis, a gesztenyelisztnek köszönhetően finom édes.
Cukormentes lekvárral, teával, vagy kávéval, de akár magában is nagyon finom! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!