2014. december 1.

Pisztráng lecsóágyon

A kezdő paleosok mindennapi kérdései az első időkben a "Mit egyek? vagy "Mit ehetek?"... (tapasztalatból tudom :-D )
Sokan zátonyra futnak a tojásvariációk szigetén vagy megfeneklenek a salátamocsarakban... azt mondom, bátran vakarjunk elő jól bevált, finom, magyar ízeket idéző ételeket, melyek egy-két alapanyag helyettesítésével (vagy elhagyásával) könnyen paleosíthatóak. Változatos, finom ételeket varázsolhatunk az asztalra, így egyhangúnak biztosan nem lesz nevezhető étkezésünk.
Ősszel elraktam jó pár üveg lecsót. Minden alkalommal amikor a kamrába nyitok, ott kelletik magukat a polcon. Tegnap gondoltam egyet, a keresőbe beírtam a lecsót és a pisztrángot.
A kapott receptet csak annyiban kellett módosítsam, hogy a hagyományos burgonya helyett édesburgonyát használtam.
Nagyon finom lett :-)

Az elkészítés képekben:

Pecsenyezsíron hagymát dinszteltem:


Enyhén csípős zöldpaprikát és az édesburgonyát is hozzáadtam, együtt pirítottam, dinszteltem, majd kis vizet aláöntve, fedő alatt rövid ideig pároltam:


A lecsót is hozzáöntöttem, picit főztem együtt őket:


A pisztrángot sóval, piros paprikával és borssal bedörzsöltem, a belsejébe citromkarikát tettem. Sütőtálba raktam a lecsós alapot, ráhelyeztem a pisztrángot és 180 fokon addig sütöttem, míg a hal bőre finom ropogósra sült: 

(Ez a kép már lámpafénynél készült... nem lett olyan szép színes, mint amilyen a valóságban)



Gyors, egyszerű étel! Jó étvágyat kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!