2018. március 11.

Halcurry pirított vegyes körettel

Halat igazán ritkán szoktam enni, mert nem szeretem az édesvízi halak ízét, a tengeriek pedig drágább kategóriába tartoznak...
Most mégis kivételt tettem és vettem egy csomag friss busa szeletet. Megmostam a húsokat, enyhén sóztam és állni hagytam őket, míg készült a curry szósz.

Kókuszzsírt forrósítottam majd a fűszereket kicsit megpirítottam. Hozzáöntöttem a zsíros kókusztejet és megvártam, hogy jól feloldódjon a kókusztej zsiradéka és forrni kezdjen. Ekkor beletettem a halszeleteket és 10-10 percig főztem a mártásban mindkét oldalukat.

Közben az előre felaprított zöldségeket serpenyőben forrósított kókuszzsíron rázva, keverve pirítottam puhára, a végén sóztam ízlés szerint. A köretet tálra rendeztem, mellé raktam a halszeletet és megöntöztem a curry mártással.

Hozzávalók:

  1. halszeletek
  2. kókuszzsír
  3. őrölt curry
  4. őrölt kurkuma
  5. őrölt római kömény
  6. kókusztej
  7. sárgarépa
  8. karfiol
  9. pak-choi levélszára


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!