2018. március 11.

Pulyka raguleves


Tegnap későn láttam neki az ebéd főzéshez, nagyjából másfél órám volt, hogy az asztalra tegyek két fogást (végül 3 lett).
Könnyű, de sűrű levesre gondoltam...
A hagymákat felkockáztam, olajon megfuttattam, majd hozzáadtam a kockára vágott pulykacombot. Fűszereztem. Fehérre pirítottam, majd hozzáadtam a félbe vágott fehérrépát és felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje.
Míg a leves lassan főtt, házi bio vegetát forró vízbe áztattam.
Megpucoltam és felkockáztam a répát, a pak-choi levelét metéltre vágtam.

(Közben nekiláttam a második fogásnak is, ami halcurry volt. A pak-choi levélszárát a hal mellé szánt köretbe tettem)

Mikor a hús megpuhult, hozzáadtam a répakockákat és azokat is puhára főztem. Tálalás előtt dobtam a levesbe a pak-choi leveleit, mert olyan mint a spenót, hirtelen megpuhul.

A leveshez:
  • pulykacomb kockára vágva
  • vöröshagyma, fokhagyma
  • sárgarépa
  • só, bors
  • petrezselyemgyökér
  • pak-choi levele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!