2014. február 18.

Fapados vegán "sajtos" tészta párolt zöldségekkel

Gyorsat, finomat, egészségeset! Ez lehetne a rohanó hétköznapok jelmondata a konyhában, hiszen nem akarunk sokat szöszmötölni, de nem is akarunk beleesni abba a hibába, hogy a nagy lótifutiban üres kalóriákért nyúlunk.

Ma én is versenyt futok az idővel, éppen ezért esett a választásom erre a receptre.

Hozzávalók:
  • 1 kis fej brokkoli
  • 1 db paradicsom
  • 500 g tojásmentes tészta, mindegy, hogy milyen, én most fodros kockát használtam
A "sajtmártás"

  • kb 1 - 1,5 deci olívaolaj
  • 3 evőkanál étkezési sörélesztő
  • 2 evőkanál mustár
  • Egy kevés natúr ételízesítő
  • Feketebors, vagy borsikafű
  • Tárkony
  • Pirospaprika
  • Kurkuma, leginkább a színe kedvéért:)

A brokkolit darabokra szedjük, kevés vízzel, olívaolajjal, sóval, borssal feltesszük párolni, de nem túl sokáig, nehogy szétfőjön, Az utolsó pillanatban még hozzáadjuk a négyfelé vágott paradicsomot is.

A mártás hozzávalóit simára keverjük.

A tésztát kifőzzük, leszűrjük, visszatesszük a főzőedénybe és alacsony tűzön összekeverjük a mártással. Én utólag egy kevés tört csilivel is megszórtam. Tálra szedtem és mellé helyeztem a zöldségeket is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!