2014. február 13.

Nyereményjáték - Faék-szer szett az újrahasznosítás jegyében

Szeretném nektek bemutatni Csillát, akit pár éve blogjainkon keresztül ismertem meg, és többször találkoztam vele személyesen. Láttam munkáit, kézügyessége, kreativitása, stílusa és szépérzéke lenyűgözött. Többször kértem fel az általam megálmodott ajándékok fizikai formába Öntésére és ez garantáltan mindig tökéletesre sikerült. Csilla nagyon rá tud hangolódni arra, amit szeretnék látni magam előtt. Karakán, határozott anya, nő, óriási kitartással megáldva.

Hogyan látja ő saját magát?

Ékszerkészítő vagyok, a természetes anyagok szerelmese. Munkáimat kizárólag elszáradt, elhalt faágakból készítem, amik egyébként a tűz vagy a természet körforgásának martalékai lennének, egyfajta hasznosulás előtti újrahasznosítás ez.
Az ékszerek készítéséhez felhasznált fém alapok, láncok rézből készültek, antiallergének, a fa betétek méhviasszal és olajjal kezeltek, nincsenek semmiféle káros anyaggal átitatva vagy bevonva, ezért időnként felületi kezelést igényelnek. Éppen ezért, hogy az általam nagy szeretettel és gonddal készített ékszer minél tovább ékesítse tulajdonosát, minden egyes szetthez méhviaszos kencét adok ajándékba. Innentől már rád van bízva ékszered alkalmankénti ápolása. :-)

Közös nyereményjátékunkat a facebook oldalunkon követhetitek illetve jelentkezhettek rá 2014/02/13-tól 2014/02/19 20 óráig.

A nyeremény ez a csodálatos akác mini szett, méhviaszos ápolóval:




Ugye, hogy milyen szép ez a szett? Egy játékot mindenképpen megér, sőt, javaslom, keressétek fel Csilla oldalát, ha még több szépséget szeretnétek megcsodálni!
Facebook oldalát megtaláljátok a Csillag Faék-szer név alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!