2014. február 25.

Mézes-mustáros vegán sajtkrém...

ez volt a mai reggeli.

Kezdem megszeretni az étkezési sörélesztőt, mint alapanyagot és legfőképpen, mint sajtpótlót. A múltkori tészta receptemet itt a blogban már olvashattátok, ma pedig egy kenyérre kenhető, mézes-mustáros verziót készítettem, ami végül melegszendvicsbe került.

A hozzávalók:
  • szójaolaj
  • sörélesztő
  • mustár
  • egy kis méz
  • egy kis tört csili
  • kurkuma
Mindenből annyit, hogy a sörélesztővel keverve krémes-kásás állagot kapjunk. (A mustárt ne sajnáljuk)

Mindezt jól összekevertem, kenyérre kentem, majd beraktam a melegszendvics sütőbe. 

Ezzel még szerintem nincs vége a sörélesztő-szerelemnek, még biztos posztolok újabb recepteket.



Én is elkészítettem, az ízlésem megkívánt hozzá még egy kanál tejfölt is. :-) Így krémesebb és selymesebb lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!