2013. március 5.

Bárányszeletek napon szárított paradicsommal

Bocsánat, én már le is főztem az ebédet... sajnos csak így futotta az időmből a bejegyzés.  Az étel nagyon finom lett, az átsütésre oda kell figyelni, ne maradjon rágós része a húsnak. Szép vékony szeletekkel könnyű dolgozni. Én a rukkola saláta helyett párolt zöldbabot ettem hozzá, mert lassan itt a tavasz, a vetés és az új zöldségek ideje, nekem pedig még roskadozik a fagyasztó a tavalyi terméstől.

Hozzávalók 4 személyre:

Előkészítési idő: 10 perc
Főzési idő: 20 perc

Elkészítés:
Előmelegítjük a sütőt 250 fokra (gáztűzhelynél 9-es fokozat). A burgonyát egy rétegben egy nagy tepsiben helyezzük, meglocsoljuk 1 evőkanál olajjal, és alaposan összerázzuk. Sózzuk, borsozzuk. Körülbelül 20 percig sütjük, amíg aranyszínű és ropogós nem lesz.
Közben a hússzeleteket tiszta munkalapra fektetjük. Éles késsel mindegyikbe zsebet vágunk. A zsebeket megtöltjük foghagymával, paradicsommal és egy kevés rukkolával. A maradék olajat nagy serpenyőbe öntjük, és megsütjük a húst, oldalanként körülbelül 3 perc alatt. A sült bárányt sült burgonyával és rukkolával kínáljuk.
Én azt tapasztaltam, hogy a paradicsom elég sós ahhoz, hogy a húst ne kelljen sózni, de persze az ízlések eltérőek :-D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!