2013. december 9.

Leginkább a sütő van használatban

A paleolit étrend kapcsán leginkább a sütőt vettem használatba, ami eddig a ritka sütemény sütések következtében igen megkímélt állapotban leledzett... De, hogy bepótoljuk a lemaradást, ma este is benne készítettem el a vacsorámat.
A hét végéről maradt magos bundázott máj adott volt, köretnek pedig gyökérzöldségeket szántam.

Egy kis mázas kerámia edényben elhelyeztem a csíkokra vágott és összekevert zöldségeket. Raktam rá 4 kis kolbászdarabot, ezekre helyeztem a 4 szelet kaliforniai paprikát. Vajdarabokat szórtam rá, megsóztam és meglocsoltam egy kevés citromlével. 200 fokra betettem, míg illatozni nem kezdett a paprika és fel nem hólyagosodott a héja. Ekkor ráraktam az edény fedelét és tovább sütöttem. A májat szintén beleraktam egy kis cserépedénybe és félidőben a zöldséges tál mellé helyeztem a rácsra.
Mire átsültek a zöldségek, a máj is felmelegedett.

Hozzávalók 1 főre:
  • 1 szál sárgarépa
  • 1 szál petrezselyemgyökér
  • 1 kis zellergumó
  • 2 szál újhagyma
  • 1 kaliforniai paprika
  • 1 db 10 cm-es lángolt kolbász
  • vaj
  • citromlé

Őszintén szólva, nem gondoltam soha, hogy ami ilyen egyszerű, az lehet ennyire finom... 

Jó étvágyat kívánok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!