2013. december 3.

Gyors, színes, ízletes, és finom!

Későn jutott ma idő arra, hogy elkészítsem az ebédemet, így egy gyors egytálételt alkottam.
A vasárnapi ebédből még maradt egy kevés sütőben sült csirkehús, így ehhez találtam ki egy finom köretet.
Kaliforniai paprikát és brokkolit daraboltam, kelbimbó fejeket vágtam négy felé és vágtam ki a torzsájukat.
Vajat olvasztottam, erre tettem a zöldségeket és fedő alatt pároltam egy kicsit. Megsóztam, szórtam rá kakukkfüvet és borsikafüvet, majd kevés vizet töltöttem alá és megpároltam a zöldségeket. Rádobtam a feldarabolt csirkehúst, és összemelegítettem őket. Mikor már igen jóba lettek, egy kicsit rázogatva pirítottam őket.
Tálra szedve ilyen vidáman néznek ki együtt:


Akkor igazán finom, ha a zöldségek puhák, de nem lottyadtak, nem esnek szét.

Jó étvágyat kívánok,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!