2013. december 4.

Itt a szelet, hol a szelet?

Vasárnap sós, borsos, rozmaringos olajpácba tettem egy kis szelet combot. Ezt tegnap, kedden este sütőben megsütöttem.
Egyrészt a gyerekek és a férjem szendvicsébe szántam, hogy ne az ipari sonkákat fogyasszák, másrészt magamnak a paleo étkezésekhez.
Mai ebédem alapját ez a lesütött hús képezte, a hozzávalókkal 30 perc alatt kész lettem.
Sütöttem paleo tökmagos kenyeret, vele egy sütőben, másik edényben kaliforniai paprikát, kevés kókuszzsíron, pici fűszersóval megszórva, néha megforgatva.
Friss spenótot főztem enyhén sós vízben majd leszűrtem, kinyomkodtam és fokhagymás vajon megforgattam.
Mikor tálaltam Andorkának és magamnak, rájöttem, hogy jelen esetben, mindössze két hús szelet választja el a lakto-vegetáriánust, a paleo-tól. :)

Itt a szelet...

hol a szelet? 
 
Gyors, egészséges, finom. Minden elfogyott a tányérokról :-D
Jó étvágyat,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!