2012. július 31.

Cukkini krémleves

Nagyon elmaradtam a receptek közlésével, pedig rendületlenül főzőcskézek. :-)
Volt egy kis jövés menés, egy kis betegeskedés, szülinapozás és munka, fáradság, így a blogírást csak halogattam.
Elsőként most egy ma készített levessel kezdek, ami várakozáson felüli sikert aratott. Nagyon finom lett! :-)

A krémleveshez valók 4 személyre:

  • 500 ml zöldségleves (én most 2 db rapunzel leveskockát használtam alapnak)
  • 1 evőkanál joghurt
  • 400 gr nagy reszelőn reszelt burgonya
  • 750 gr szeletelt cukkini
  • 1 db finomra vágott hagyma
  • 300 gr cukkinivirág (ezt kihagytam)
  • friss bazsalikomlevelek a díszítéshez
  • 2 evőkanál vaj
  • 2 evőkanál extraszűz olívaolaj
  • só és frissen őrölt fekete bors
A krumplit és a hagymát egyszerre lereszeltem és a vajon világosbarnára pirítottam.
Az elkészített levesalap felét hozzáöntöttem és elfőztem a levét.
A cukkinit az olajjal és a maradék levessel 10 percig főztem. (Szükség esetén lehet ízesíteni a sóval, borssal.)
Hozzáadtam a serpenyőben elkészült burgonyát és együtt főztem őket még 5 percig.
Tálba szedtem és a joghurttal, bazsalikomlevéllel díszítettem. Forrón tálaltam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!