2013. október 15.

Bundázott zöld paradicsom

Érdekes étel került ma az asztalra. Most csináltam életemben először, de nem bántam meg. A savanyúságokért annyira nem rajongok, így általában a zöld paradicsom savanyított változatai kimaradnak az életemből. Mégis, valamit kezdeni kell a kertben rekedt zöld paradicsomokkal, így az alábbi recept szerint készítettem el őket.
Nagyon finom csemege lett, melyet burgonya pürével és lime csatnival tálaltam (bár menet közben rá kellett jöjjek, utóbbira semmi szükség nincs). A paradicsom enyhén savanykás-édes ízét kár elnyomni bármi mással.... úgyhogy a csatni végül el volt felejtve. :-D
A zöld paradicsomokat felszeleteltem és besóztam. Míg állt, a tojásokat a borssal összekevertem. A lisztet a cukorral elkevertem, olajat melegítettem.

A paradicsomokat előbb a tojásban, majd a lisztben forgattam meg és az olajba tettem, kisütöttem mindkét oldalán szép aranybarnára.

Hozzávalók:

6 db paradicsom

2 tojás
bors

4 ek liszt
1 ek cukor

olaj a sütéshez. (Én kókuszzsírban sütöttem.)

Nagyon kellemes étel, jó étvágyat kívánok hozzá 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!