2013. október 24.

Miért a Nesti? Egyáltalán mi a Nesti?

Talán kezdem sorjában: Nyár eleje lehetett, lányommal nézelődtünk egy üzletközpontban. Szokásos csajos körök,  csecsebecsék, nyálcsorgatás, juj ez nekem kéneeee, de cukiii stb.
Határozott és rendíthetetlen voltam, csak a szükséges ruhanemű beszerzésére koncentráltam... na jó, a kozmetikai "részlegbe" benézhetünk! Alaposan szemrevételeztünk mindent, majd kifelé menet egy nagy,  illatozó félgömb búra támadt meg minket, telis-tele óriási szappanokkal, csodálatos színes csomagolásban. Már a látvány is vonzó volt, hát még az illatok!
Mint két gyerek álltunk a bura mellett és kapkodtuk kifelé a nem kicsi szappanokat, szagolgatva és osztályozva őket illat-élmény szerint.
Be kell valljam, ott nyomban szerelmes lettem a Nesti Dante szappanokba és bár még nem próbáltam ki őket, már azon morfondíroztam, fel kéne venni őket az áruház termékpalettájára.
Az első lehetséges alkalommal beszereztem a mintadarabokat és elkezdődött a nagy családi tesztelés.
Lányom romantikus rózsás-peoniásat kapott fürdéshez, tusoláshoz, a kisfiam az IL PURISSIMO-t ami illat és színezékmentes, én és a férjem pedig a gyümölcsös barack-sárgadinnyéset kezdtük használni.
A napról napra alakuló eredmények és tapasztalások magukért beszéltek.
Közben ismerkedtem az olasz céggel, megnéztem honlapjukat, végignéztem a gyártásról készült videót is, amiből kiderült számomra a profizmus és a megbízhatóság.

A Nesti Dante szappanok 100% növényi olajokból készülnek, természetes illóolajoktól illatoznak. Az olasz gyártó immár több mint 75 éve készíti tradicionális főzéses eljárással a szappanjait és a nemzetközi piacon elismert minőséget képvisel.
Most már tudom miért. A bőrünk nem szárad ki tőle, sőt, finom puha és illatos lesz. A kézmosóknál csak ezek a szappanok vannak, a folyékony nyomós cuccokat már réges-régen elfelejtettük.


A Nesti Dante illataira az ismert és elismert olasz, visszafogott elegancia és minőség jellemző. Aki kipróbálta szerintem rabja marad, ahogyan mi is azok lettünk.
És hogy mennyi az annyi?
A magyar piacon szinte egyedülálló módon nagy, 150 és 250 grammos kiszerelései nagyon jó ár-érték aránnyal rendelkeznek, hiszen 708 - 901.-Forintos áron megvásárolhatóak.
Nagyon sok fajta szappan kapható ma már az üzletekben, egyes termékek különböző gyógyhatásokat ígérve, vagy csak csili-vili kiszereléssel csábítva, akár horribilis áron.
Én hiszem, hogy érdemes megismerkedni ezekkel a szappanokkal, mert luxus minőségűek, kellemes illatúak, és bőrünk csak megköszönheti ha ezeket használjuk tisztálkodáshoz.
Nekem és a férjemnek kézmosáshoz továbbra is a Nesti maradt meg, alkalmanként a kényeztetés kedvéért tusolunk is vele. Felér egy aroma terápiával :-).
A gyerekeknek is megmaradtak mindennapi használatban, fürdéshez és kézmosáshoz is.
Én jelenleg az Ayurvédikus Khadí naracs-neroli tusfürdő -t tesztelem, hiszen nincs megállás, tudom kell mit ajánlok a vásárlóknak. Egy biztos, ezek miatt a termékek miatt szakmai ártalommal nem kell számolnom. :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!