2013. november 13.

Palacsinta Wellness módra

A napokban újabb termékcsaláddal gyarapítottam webáruházunk palettáját. Most a cukorbetegek és diétázók kedvében szerettem volna járni, hiszen a Dia-Wellness termékek pont a számukra készültek. Eddig is rendelkeztünk azon vásárlóinknak szóló kategóriával, akik nagyobb figyelmet kell fordítsanak a bevitt táplálék milyenségére, de a választék még korántsem volt bőnek mondható.
Most annyira örülök, mint mikor egy kisgyermek kipróbálhat egy új játékot, hiszen elkezdtem a termékek tesztelését.
Ma a palacsinta került -szó szerint- terítékre.
Kellemes csalódás ért, meglepően ízletesnek és megfelelő állagúnak találtam a kisült palacsintákat. Mivel alapvetően édes a készítmény, így csak desszertként tálalható, bármilyen öntettel, lekvárral, túró krémmel, pudinggal, dióval.... egyszóval ízléseteknek megfelelően.
A tészta elkészítése pofon egyszerű, mert 250 gr palacsintaliszthez mindössze 500 ml vizet kell adni, csomómentesen elkeverni, kicsit pihentetni és olajozott palacsintasütőben már süthető is.
A kiszerelés egyébként 500 gr-os, tehát az egészhez 1 liter víz szükséges.

Kiadós, laktató étel lesz belőle, én kettőnél többet nem is bírtam megenni :-)

Jó étvágyat kívánok hozzá:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!