2013. május 23.

Egy kis filozofálás, avagy kora reggeli gondolatok.

Ma reggel négykor ébredtem. Nem keltem fel az ágyból, még egy órát maradtam, rendezgettem a gondolataimat, hagytam végigfolyni elmémben olyan ötleteket, melyeket nap közben elhesseget az ember.
Azon gondolkodtam például, miért van az, hogy a mai kor embere csak akkor fordul a természethez, ha valamilyen kialakult problémára keres megoldást? -Gondolom Nektek is vannak ilyen filozófikus reggeleitek  - Régen sokkal több fűszer és gyógynövényt használtak őseink a mindennapokban. Ha nem úgy sikeredett a vetemény ahogy kellett volna, bizony furfang és tudás kellett a túléléshez. Bizony erdőn - mezőn keresték az élelemnek valót. Hallottam már zsálya levesről, céklalevél főzelékről...  annyiféle ehető gomba létezik... és biztosan finomak. Vagy ott van a csalán! Csalánleves? Kipróbálnád? Szóval úgy gondolom, hogy ha minden napra szánnánk egy-egy gyógynövényt, akár salátába, húsokra, teának, levesnek, főzeléknek, stb... egészségesebbek tudnánk maradni. Mit gondoltok erről?
Biztosan meg kellene szokni bizonyos ízeket, melyeket soha nem ízleltünk, de ez nem azt jelenti hogy önfeláldozást igényelne a részünkről. Sokkal inkább tudatosan eldöntött, mindennapos egészségre való törekvést.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!