2013. január 29.

Urban - Vadász

Ki az Urban Vadász? Nos, ő a férjem. 
Én, a tűz őrzője tegnap megkértem életem újkori városi vadászát, zsákmányoljon nekem egy csomag mogyoró hagymát (salotta) valamelyik nagyobb áruházlánc zöldséges pultjáról.
Korábban már két helyen is próbálkoztam sikertelenül, ezért kizárásos alapon az Europark Interspárját jelöltem meg helyszínként. Valóságos hajtóvadászat elevenedett meg lelki szemeim előtt új köntösben, XXI. századi tolmácsolásban. Mivel a hagyma fix célpont, így a mozgóvadra specializálódott vadász telefonos segítséget vett igénybe a vad pontos beazonosítása céljából. Mikor tétován közölte, hogy saslik hagymát már talált, felcsillant szemeimben a remény : jó helyen keresgél!
Kis kotorászás-turkálás után, diadalittasan jelentette, megvan a salotta! Ekkor büszkeség töltött el: tudtam én kire bízhatom családom jövőjét, fennmaradását!
A zöldségvadászat után próbáltam még rávenni egy polcos történetre, de sajnos a sok kicsi egyforma üveg között a kecap manis-t nem sikerült megtalálnia, ezt betudom annak, hogy biztos nem is volt a kínálatban ez az édes szójaszósz. 
Ismét rajtam van hát a sor, hogy kereső-gyűjtögető életmódomból adó tapasztalataimat felhasználva, Péntekig betaláljak egy jól felszerelt Ázsia boltba :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!