2013. február 2.

6. heti menü és bevásárlólista

Gondolom nem lepek meg senkit azzal, hogy miden nő másképp szervezi a háztartását, a bevásárlásokat, a takarítást és sok más egyéb teendőt a munkája mellett.
Én abban a szerencsés (de gyakran visszaütő) helyzetben vagyok, hogy itthon dolgozok. Ez nagyon jó, de kényelmessé is teszi az embert. Rá kellett jöjjek, hogy az háztartási feladatokat csak jól szervezetten tudom megoldani, ezért bevezettem magamnak a heti menüt és a bevásárlólistát. (Tudom, más már régóta alkalmazza, eddig én nem így működtem, de mindennek eljön az ideje)
Ha van kedvetek velem főzőcskézni, akkor hetente olvashatjátok majd a következő hétre ajánlott menüt a bevásárlólistával együtt, amit ki is tudtok majd nyomtatni. Értelemszerűen ha úgy emlékszel, egy-egy hozzávaló a kamrádban búsul, előbb azt használd el, és húzd ki a bevásárlólistáról. :-)

Én ma délután megyek vásárolni, mert a napi program így jön ki. (Takarítás, iskolás nagylányom tanul, ovis kisfiam uszodában van és ugye még ebédet is kell készíteni)

Tehát amit jövő hétre beterveztem:


A 6. heti menü
letöltése

6. heti bevásárlólista
letöltése



Természetesen a napokban sorra közzé teszem az ételek receptjeit, melyeket a menüben felsoroltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!