2013. február 15.

JÁTÉK! Ismét könyvet nyerhetsz!

Úgy látszik a táskák mellett a könyveket is szeretem betárazni... aztán egy-egy pakoláskor kiderül hogy több példány is lakja polcomat ugyanabból a kiadványból. :-(
Így jártam Lénárt Gitta könyvével is. Ennél a könyvnél is ártatlan vagyok, a spájzolást nem szándékosan  követtem el. Egyiket a kettő közül én vettem, a másikat pedig szinte ugyanakkor kaptam.
A könyv igazán igényes mind esztétikailag, mind tartalmilag, a színvonalat pedig tovább fokozza a rengeteg színes, gyönyörű fotó.


Ha szeretnéd az egyik (dedikálatlan) példányt megnyerni, kérlek járj el a következők szerint:
  1. Olvasd el a Játékszabályzatot a kérdőív tetején.
  2. Töltsd ki az alábbi kérdőívet.
  3. Oszd meg ezt a bejegyzést a kérdőív alatt található megosztás gombok valamelyikével (twitter, facebook, google plusz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!